vrijdag 25 februari 2011

Concerten

... Wat is het toch hier in ons Belgenlandje met concerttickets ?
Alle concerten zijn in een mum van tijd uitverkocht én de echte muziekliefhebber blijft dikwijls op zijn honger zitten. 
Is het tegenwoordig hip om ettelijke euro's uit te geven om te kunnen zeggen "ik was erbij" ?
Het ene na het andere concert zie ik aan mijn neus passeren en ben ik bij de gelukkigen NEEN !
Ik kan nu eenmaal niet doen-alsof-ik-druk-aan-het-werk ben om dan het net af te schuimen met twee pcs en drie telefoons ...
Vanmorgen ook weer; ijdele hoop/verwachting om tickets te bemachtigen voor Queens of The Stone Age ...
Daar zit ik; kwart voor negen : koffie, pc, telefoon, mastercard en mijn betaalbakskeun ..
Om negen uur stipt surf ik én kom ik al snel te weten dat de voorverkoop pas start om elf uur .. Ja, deeeeuh ... Om dan te merken dat om kwart voor tien de server tilt slaat en er alleen nog een prachtig "refresh" verschijnt ...

Bekijk de afbeelding op ware grootte

The National, Moby, PJ Harvey, Queens, ... het zijn maar enkele namen op een periode van nog geen weken.  Teleurgesteld : JA - gefrustreerd : JA ...
... Soit, dan maar de 2de handsmarkt afdweilen zeker ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten