dinsdag 1 maart 2011

Belabberd

... Wat past er NIET in het leven van een mama met twee kleine kids ... jawel, ziek worden, zijn ...
Het zat er aan te komen; de oudste zit nu al ruim een week aan de antibiotica en de kleinste lijkt momenteel ook meer een zeehond dan een baby. Er zat al iets te broeien vorige week: lastig, gevoelig, buikpijn, moe (allez, moe ben ik al drie jaar).

Zaterdag iets te vieren met onze beste vrienden en het was alsof ik een hele fles Rum achterover geslagen had in plaats van 1 ongelofelijk lekkere moijito ...

Bekijk de afbeelding op ware grootte En dan moest het hoofdgerecht nog komen, een lekkere paella ... Mmmm, mijmer mijmer, even terug naar een lekkere vakantie op Ibiza nb ... (voor zij die mij kennen; een totaal andere vakantie dan diegenen die ik normaal maak) .. En dan nog een Eiland dat je beter niet bezoekt wanneer je zes maanden zwanger bent .. Maar kom, we wijken af !
Alhoewel, nog even meegeven dat ik 1 avond ben gaan fuiven met mijn dikke buik in de prachtigste discotheek die het eiland rijk is ... En daar meteen een vleugje "snuif" aangeboden kreeg van ne kerel die duidelijk op een ander planeet zat ..

Soit, om even kort te maken; na dat overheerlijke mijmer-eten-avondje kei mottig naar huis niet wetende of het nu van de drank was of van een overjaarse mossel.

Gisteren dan toch het vonnis gaan halen bij de arts; sinusitis en lichte griep.  En meteen besefte ik dat ik toch nog een aantal actieve hersencellen heb; mensen, pijn, ... overal pijn !!!!! En het enige dat schijnt te helpen is donker. Gisteren dus mijn gordijnen niet eens open gehad, vandaag toch al een glimp van de zon mogen aanschouwen ...

Ik voel mij echter compleet belabberd en kruip dus maar weer lekker in mijne nest !

Woord: belabberd (bijv. naamw.)
Synoniem van belabberd: afschuwelijk
Synoniem van belabberd: beroerd
Synoniem van belabberd: ellendig
Synoniem van belabberd: miserabel
Synoniem van belabberd: schamel
Synoniem van belabberd: schunnig
Synoniem van belabberd: stumperig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten