woensdag 30 maart 2011

Shoppen

... Tja, de titel zegt het zelf; welke vrouw houdt nu niet van shoppen !!
Nu, bij mij moet shoppen snel gaan. Ik shop dan ook alleen !!!!!
Ik race in mijn tempo over de winkelstraat, kies doelgericht mijn winkels uit en ga normaal gezien op doodse momenten, pretty boring dus ! Ik aarzel ook nooit in de winkel als ik mijn goesting vind en moet mij meestal ook verplichten om iets te passen. Ik grits het van de rekken en race langs de kassa naar buiten (heeft mij overigens al wel een aantal miskopen opgeleverd). 

Voorbije weekend compleet van de kaart geblazen van dit kledingmerk :

http://www.whosthatgirl.eu/

En vraag mij niet waarom ... Beetje modern vintage met véél felle kleurtjes, helemaal mijn ding .. Allez, toch in de zomer ... In de winter zweer ik bij zwart, zwart en nog zwarter ...

Blijkt er toch ook nog 1 Belgische winkel te zijn zeker in mijn eigen Pretty Town .. Dus ja, mijn bankrekening is vandaag weer ferm geplunderd geworden. Maar ach, willen niet alle vrouwen er pretty mooi uitzien ???
En weet je; ... ik sta zelfs op een wachtlijst want wilde ik nu net niet die groene broek die net niet meer in stock was .....  Toch wel !!!

En schaam ik mij ? Maaaaar neeeeeeee ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten