donderdag 21 april 2011

Kato uitspraak

Kato gisteren :

Een gezichtje vol zonnecreme en een zonnehoed.

'Mama, als ik veel zonnecreme smeer, krijg ik ook zo'n bruine vlekjes als jij! (lees: sproeten).
Nee Kato, dat dient om te vermijden dat je bruine vlekjes krijgt.
Jamaar mama, ik wil ook bruine vlekjes!
Tja, Kato, ik had het liever niet gehad en net zo'n mooi bruin kleurtje als jij gehad.'

Maar, helaas, ik ben een rosse, uniek in zijn soort maar ooooh zo veel gepest.

En het bizarre is dat iedereen rosse, sproeterige mensen mooi vind ... Waarom worden ze dan
toch zo vaak vernederd?

Ik heb ermee leren leven maar ik mag niet in de zon komen of krijg boebelen, wordt knalrood en verga van de jeuk. Bruin worden ? Een utopie ... En wat is mooier dan een rokje of jurkje dragen met mooie bruine benen ? Tot mijn 18 liep ik winter en zomer met lange mouwen en lange broeken rond ... Ondertussen ben ik verondersteld "volwassen" te zijn en zeg ik foert ... Mijn benen hebben al buitenlucht gezien dit jaar ... Niets leuker als een rokje of jurkje te dragen met slippers ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten