vrijdag 13 mei 2011

Amika

Amika, .. Studio 100.

Een jaar geleden nog nooit van gehoord en plots komt Kato naar huis met Amika (gehoord op school).
Euh, Amika, wie ? ... Blijkt er een serie te bestaan over een Paard en een Meisje dat het paard begeleidt.
En ik dacht dat het meisje Amika noemde.  Dus, elke keer vraag ik aan Kato 's morgens of ik "de Amika Staarten moet maken". 
Op een dag zegt Kato dat Amika Staarten niet bestaan ...euh ? Heelder discussies want ik blijf volharden dat het Amika Staarten zijn ...
En dan is de i-pad er ... en vragen we op regelmatige basis wat Kato wil zien/horen ... Amika .. Dus googlen op Amika en wat blijkt ... het paard noemt Amika en het meisje noemt Merel.
En vanaf dan zijn het dus Merel Staarten en zijn de discussies ook opgelost.
En eergisteren de superplaat "Het is Zomer" maar dan uit Kato haar mondje :

"Het is Zomer, dat komt allemaal door jou" ... Speciaal voor "mijn" mama ... het helpt mijn ochtendhumeur een klein beetje te verzachten !

http://youtu.be/eNk8DD3ZDTE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten