dinsdag 17 mei 2011

cupcakes

Ok, we hebben weer wat in ons hoofd gehaald ... ik wil voor Nore zondag een cake met de afbeelding van Bumba !
Ahum :
a) ik kan geen echte, verse cake bakken
b) ik kan een cake ook niet versieren
We hebben een probleem ... En vermits dat deze dame in een hels tempo leeft, dacht ik de klus wel even te klaren ..
Vandaag dus door een collega/vriendin even geinformeerd dat je een cake versiering niet doet met rietsuiker en wat kleurinkt maar met marsepein fondant enzo ...
Euh ????  En hoe maak je marsepein of koop je dat in een zakje ?
En hoe teken je in godsnaam een Bumba op zo'n mini cupcake ?

We gaan morgen maar even naar de bakker bellen en vragen of die voor ons een cake kan maken.
En ik ga op zoek naar een workshop cupcakes bakken/versieren. Want ja, het zit nu eenmaal weer in het kopke en dan MOETEN we dat gewoon kunnen en inplannen ... en ik zal op termijn mooie cakes bakken voor mijn prinsessen en de andere kids ... zeker weten !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten