dinsdag 24 mei 2011

De post uw vriend

Momenteel een beetje zéér pist ...
Begin februari bestel ik via het net een CD ... Na drie weken maak ik de melding dat ik deze nog niet ontvangen heb. Geen probleem, er wordt mij een nieuwe CD opgestuurd die ik binnen de week ontvang. Ik laat in het midden wie in de fout was/is ...
Vorige week ontvang ik alsnog mijn eerste exemplaar.

Ondertussen heb ik via het net ook een bolletjesjurk besteld die me niet beviel .. Ik had een wikkeljurkje verwacht en het was een smal ding waar ik mij als een slangenmens moest inwringen.  Een retourtje dus via het lokale postkantoor ... Een maand na datum hebben ze het ferme bollenkleed nog niet terug ontvangen en ben ik mijn centen kwijt.



En daar kan ik dus het ... van krijgen ... In dit apenland loopt niets zoals het zou moeten lopen.
Politiek, post, treinen, trage ambtenaren ..... Ene pot nat is het !!! Een regering kunnen ze niet vormen maar alle overheidsdiensten werken navenant.  En dan schrikken dat er een ratingverlaging voor ons apenland komt ... Awel; ik doe mee aan negatief raten ! Vanaf nu krijgt mijn geboorteland nog een B+ ipv een AA+
Fitch wordt voortaan mijn beste maatje !!!!

En ja, ok .. mijn dagelijkse werkstress zal er dan ook niet op verbeteren maar het zij zo ... Boe Belgie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten