vrijdag 20 mei 2011

kleding

Kleding vs. Ploeter Moeder ..
Geen goede combinatie ...
Ik heb een hekel aan zoeken, vind nooit mijn goesting en als ik dan een wauw-gevoel heb, vind ik het te duur.  Want, ik houd van retro, vintage .. en dat kost centen. Bovendien moet ik flink opletten want ik doe een wree klassieke job (rara), uit de toon vallen is not done.
Ondertussen ben ik ook al vlot 35 plus en ben ik de H&M periode ook voorbij.
Sinds ik blog, volg ik andere blogsters en ja ... ik word dan zoooo jaloers als ik hen zelf rokken zie maken.
De oplossing voor mij !!!!! Ik kan op zoek gaan naar hippe stoffen en dan aan de slag om "mijn" jurk/rok te maken.
Helaas, ik heb geen ervaring ... en eigenlijk ook geen tijd.
Gelukkig heb ik een schoonmoeder en een tante die beiden kledingmaaksters zijn en die mijn enthousiasme om er mee te starten wel kunnen apprecieren.
Dus, vanmiddag ga ik eindelijk de stap wagen naar een stoffenwinkel en al ne keer informeren hoeveel meters stof ik nodig heb voor een A-rok !!!!! De rest zien we dan wel weer .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten