zondag 29 mei 2011

Tuinkruiden

Marokkaanse munt
Uit eten gaan met de Miekes; is niet goed voor "nog-meer-hobby's-en-ik-heb-al-geen-tijd" ... Ook niet goed voor de geldbeugel... Een aantal Miekes hebben namelijk een moestuin, de ene op het dak, de andere heeft een stadsmoestuin ... En ze kunnen daar dan zo smakelijk over vertellen !
Dus ja ... ik was zéér beinvloedbaar en besloot dan vanmorgen maar al om een aantal bakken te kopen met kruiden. Over een moestuin moeten we nog nadenken want ja ... zo mega is onze tuin nu ook weer niet !
Maar, stap 1 is alweer gezet voor een nieuwe hobby ! Of is het de uitbreiding van een uit de hand gelopen belofte "sjoe, ik verzorg en onderhoud onze tuin wel" ... en zo zit ik wekelijks te frotten op mijn knietjes en te wroeten in de aarde.




Basilicum, bieslook, tijm en nog van alles ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten