zaterdag 4 juni 2011

Lenny Kravitz


Een dikke week geleden wordt bekend gemaakt dat Lenny Kravitz naar Antwerpen komt. En ja, daar MOET ik gewoon bij zijn ... Mijn ervaringen met concerttickets bestellen zijn tegenwoordig niet zo positief ... In principe zit ik dan een half uur voor de start achter mijn pc met twee telefoons etc.
Heel de week ligt het concert op mijn maag; ben altijd een ontzettend grote fan van hem geweest ! Jaren hing er een mega grote poster tegen mijn muur die op het einde écht wel aan vervanging toe was: vergeeld, scheuren, tientallen punaisegaatjes ... Zijn CDS staan trots in mijn overvolle kast. Kortom ... we moesten er voor gaan !!

Wat gebeurt er ?
Kato én Nore beslissen gisterenavond om lekker uit te slapen. Voor de allereerste keer slaapt Kato tot 9 uur en Nore die beslist om nog een ukje te doen na haar pap van 6 uur in de ochtend.
HEMEL !!!! Tegen dat ik mijn ogen open is de verkoop allang gestart; MIJN ticketverkoop voor MIJN favoriet artiest ... Vloekend als een ketter vlieg ik naar de telefoon, vriendlief ondertusen vechtend met de on-knop van de pc.  Na een dikke vijf minuten blijkt dat ik telefonisch geen tickets meer kan krijgen.  Vriendlief heeft eindelijk de pc in gang gekregen maar dan ... we weten écht niet meer via welke site we eigenlijk bestellen. Paniek !!! Na honderden tickets boeken voor onszelf en vrienden weten we gewoon niet hoe we moeten inloggen. Stress, paniek ..

... Om dan uiteindelijk toch binnen te raken én twee staantickets rijker te zijn. Merci beste concertganger dat u er nog twee opzij hield voor ondergetekende OF is Lenny gewoon out-dated ? Ach, zolang ik maar geniet vanaf de voorste rijen, niet waar ?  Ik ben die avond gewoon weer even een verliefd tienermeisje :o)

1 opmerking: