vrijdag 5 augustus 2011

Barbeque

Ondertussen duikt ook de Barbeque Stress op !
Eind vorig jaar heb ik in een zotte bui op een housewarming gezegd dat wij een Barbeque gingen organiseren.  Waarom niet, toch ?
Hopend dat menig vriend(in) het vergeten zou zijn, schrijf ik maanden na het gebeuren een berichtje "komen jullie".  En ja hoor, héél de bende zal aanwezig zijn ... Oooooh, en ik ben zo'n keukentalent ... en nog minder een barbequetalent ....
Dus lig ik alweer nachten wakker. Hoe pakken we dit aan ? Gaan we de originele toer op of de klassieke toer.  Hoe ga ik mijn tafel(s) versieren ? Ga ik voor echte, lekkere, stevige flessen wijn of kies ik voor van die kartonnekes (wel kwaliteitswijnen van een wijnwinkel).
... De lat ligt zo hoog ... Alle vrienden zijn epicuriens en kunnen enorm genieten van eten.
Ik wil het uiteraard super goe doen maar wil er ook van kunnen genieten.
En ja, hoe zit het met de zon ?????  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten