vrijdag 5 augustus 2011

Zomerfestivallekes

Sorry mensen ... Maar, het zomert volop en dan is biebie niet te houden ... Concertje hier, concertje daar ... dus, geen tijd om te schrijven.
Weeral prachtige parels gezien op Casa Blanca en zeer onder de indruk van den Admiraal, nochtans niet mijne vriend.  Maar ja, liet me overhalen om te blijven plakken. De pintjes (°) waren lekker, het gezelschap leuk en ik zag er tegenop om helemaal alleen terug naar huis te fietsen.
Admiraal; ik heb al menig keer gevloekt als je mij lastig valt tijdens mijn loopmomenten maar hey ... vanaf nu mijn diepste respect !!! U bent geweldig !

°Over die pintjes valt trouwens wat te zeggen. Woensdag heb ik het niet eens gemerkt wegens te snel drinken maar gisteren ... Jezus, is da Maes Bier toch slecht. Net een roestige stroom water die door je keelgat stroomt. Bah ! Van mij mogen ze op Casa stilaan beginnen met Jupkes tappen !!!!! Maar ja, wie zal er rekening houden met "mijn" behoeftes ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten