woensdag 21 september 2011

Kan het nog drukker ?

Ja hoor ... Naast lopen, fitness, naaien, lates op kantoor en binnenkort ook weekendwerk .. Ben ik gisteren mijn oor te luisteren gaan leggen op de Ouderraad van School ... kWou es zien hoe het er marcheerde. En ja hoor; ... we zijn kandidaat om een aantal activiteiten in elkaar te boksen, deel te nemen aan andere activiteiten ... Waarom oooh, waarom ?
Awel, omdat ik graag dingen organiseer én omdat ik dan mijn meisje van tijd tot tijd eens zie op haar school ... Maar, wee, nog meer drukte in ons huishouden ...
Als ik onze familiekalender bekijk - die overigens een ramp is - krijg ik het al Spaans benauwd.  Waar ga ik de tijd nog vinden voor de "was-en-de-plas". Bovendien komen er drukke werkdata aan 's avonds, na de uren.  Ik zal nooit kunnen zeggen dat ik niet geleefd heb, dat is duidelijk ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten