vrijdag 2 september 2011

Naaien

... of is het stikken ?
Op avond 2 zit mijn rokje in elkaar !!!
Op de een of andere manier slaag ik erin om van de eerste keer recht te stikken !!!
Had ik persoonlijk nooit verwacht.  Mocht ineens aan het grote werk beginnen van de juf.
En nu dat die lappen (op panden) aan elkaar hangen, vind ik het geweldig mooi. (jaja, eigenlof mag stinken).
Het zwaarste werkje is de rits.  En dat is pas voor binnen twee weken want volgende week staat de agenda proppevol en ik krijg mijn ouders hun Singer niet aan de praat ... Snif.
Mocht mijne Singer es meenemen maar dat ding valt helaas niet te versleuren, loodzwaar ...
kZal dus op mijn tanden moeten bijten. En, het is meteen nog eens een goei excuus om nog een bijpassend truitje te zoeken want ja ... want ja wat ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten