zaterdag 17 september 2011

pc kaputt

Pfff, moeilijk hoor zonder pc.....
Kaputt ! Enige oplossing was de pc dokter.
En Kato vind dat dan geweldig want die kan dan zeggen "tja, mama, dan moet je maar minder aan de pc zitten" . Gelijk heeft ze maar ik kan het toch niet laten, neh.
Na een week is hij gemaakt, vlotjes 100 plus euro'kes en nee, ik zie geen verschil met ervoor ... zijn pc mensen dan nog erger als mensen uit den bouw ?
Hij ziet er nog hetzelfde uit of toch niet? Wordt het een spel van dingen ontdekken vanaf nu ? We zijn alvast aardig op weg want, ik zit terug met een qwerty- klavier ....
Waarom heb ik toch geen technische knobbel ? Een mens kan aardig wat kopen met 100 euro'kes.
Soit, vanaf nu gaan we terug vriendjes worden met de pc want ik heb da ventje toch gemist de voorbije week.
Ga lief zijn, er tegen babbelen, zorgen dat er niet teveel stof in het klavier komt, zijn ruiten af en toe es poetsen en vooral geen vieze dingen meer downloaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten