vrijdag 30 september 2011

Rok 2

Nummer twee is in de maak ...
Patronen zijn getekend, stof geknipt, nu het bangelijk machien van mijn moeder aan de praat krijgen en hop, we zijn opnieuw vertrokken.
tLief herkende me niet ... Zo opgejaagd ik dagdagelijks ben, zo kalm ik ben bij mijn stofkes.
Heb nu ook strijklabeltjes besteld met een eigen naam (kan ik binnenkort het copyright symbooltje gebruiken) en we zijn vertrokken.
De reacties op de eerste versie waren alleszins zéér positief dus het moedigt aan om verder te gaan.
En die Singer van mijn moeder ziet er nog verdacht nieuw uit dus de aankoop van een lichte versie stellen we eventjes uit. Het is en blijft een dure aankoop en mij kennende ... Na tien rokken, ligt het machien wellicht in een hoekje. Tenzij mensen natuurlijk eens eentje willen laten maken ...
Ach, dromen mag ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten