woensdag 5 oktober 2011

Eindelijk .. Het machien

Het is nog eens gelukt. We zitten in de zetel, tijd om de mail te lezen, facebooken en bloggen. Nice ...
Vandaag zijn mijn strijklabels toegekomen, vanaf nu heb ik dus 'gepimpte' kledij.
Een originele naam, originele lay-out ... Nu blijven volhouden.
Vanavond mijn tweede rok klaargestoomd om vrijdag te kunnen locken en dan doen we lekker verder. Of toch niet?
Vanavond pak ik mij daar een Burda magazine en moet ik vaststellen dat ik er geen toeter van begrijp ... Dit is erger dan de wiskunde lessen op school.
Pfff, mijn mama haar oude Singer doet het opnieuw (blijkbaar heel oud want heeft nog een 'riem'), mijn tante heeft mij maandag positief aangemoedigd om te blijven doorgaan, stoffen liggen klaar ... En dan begrijp ik niets van de patronen ...
Essentieel! Grrr ...
Dus maar op zoek naar een Boek voor Dummies Patroon lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten