vrijdag 28 oktober 2011

Kato uitspraak


En alsof het dan nog niet erger kan ...
Wanneer ik eergisteren tegen Kato zeg dat ik mij nog steeds heel ziek voel, antwoordt zij koudweg :

"Drink DAN minder wijn én meer melk, mama, dan ben je minder ziek" ...

Awel he kato; als je later groot bent, surf dan eens naar volgende site :
http://www.preventievegezondheidszorg.com/wijn.php

Je zal het bewijs geleverd krijgen dat Rode Wijn enorm gezond is !

In tegenstelling tot melk ... Meer en meer lees ik links en rechts dat melk helemaal niet zo gezond is als gezegd wordt. En dat is sneu; want ... Buiten dat enkele glas rode wijn per dag, drink ik wel gemiddeld een liter melk per dag !!!!

In september nog een artikel gelezen dat melk kanker zou veroorzaken ... (oa. prostaatkanker)

Ach, het is zoals Van Hove in Humo zegt; tegenwoordig mag niets meer ... Binnenkort leven we met een infuus astronautenvoeding !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten