maandag 2 januari 2012

Bavet

En deze wil ik ook nog even delen.
Met Oudjaar kregen Het Lief en ik een kadootje van mijn ouders ....

EEN BAVET

Wat moet ik hier nu mee?
Eten doe ik zonder morsen .. Ik geef toe, tijdens de slaap durf ik af en toe eens kwijlen (laat in het midden wat ik droom).
Vermits ik al twee meiden heb, zijn we voldoende voorzien van tetra doeken, zakdoeken en bavetten.

Dus ... vul even in .... Is het een vrijgeleide voor een derde spruit?
Laat ons stellen dat ik die vraag ondertussen al drie kezr voorgeschoteld kreeg ... DRIE keer en het jaar is 1 dag oud.
Zie ik er dan uit als een kloek? Zie ik er uit dat ik mijn/ons leven onder controle heb ? NEEN.

Het is spijtig dat ik maar twee lezers heb, anders zou ik gerust een polleke willen starten : Ben ik in staat om een derde kind te voeden?
Ha, opvoeden pardon, voeden lijkt me alvast geen probleem, die melkfabriekjes kunnen dat nog wel aan.
Ben ik echter nog in staat om 9 maanden te dragen, een paar uur weetjes op te vangen en erger nog, .. Slaaptekort?
En wat als deze baby beslist van voedsel te weigeren of een bijna-wiegendood? Ik kan da ni meer aan ... Want beste mensen, zo'n roze wolk, ik heb ze nooit gezien!

Soit, ik weet echt niet wat de betekenis is van die bavet ... Zeker niet van mijn eigen moeder nb. Een moeder die al kriebels kreeg toen ik de eerste keer vertelde dat ik zwanger was.
Het is een doordenker, maar ach, heb nog even, het jaar is nog lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten