vrijdag 20 januari 2012

Naaien ... wat ?

Nieuw jaar, nieuwe voornemens en wat vergeten we .. Ons machien.
Ik geef toe, ik heb ze eventjes op haar stal laten staan want, stofjes kopen, het is en blijft goedkoper als rokken kopen in de winkel maar toch ...

Bestand:William-Adolphe Bouguereau (1825-1905) - Sewing (1898) Edit.jpgBovendien zijn die feestdagen zo ontzettend druk dat er weinig tijd overblijft om nog achter je machien te - willen - zitten én vloeken !
Maar, de kriebel is terug ... Alleen, mijn machien niet.  De laatste keer heb ik in mijn vinger gestikt en sindsdien durf ik het niet meer aan te raken. Bovendien zit het ook "vast" ... Ja, "vast" ... Ik krijg werkelijk ALLES kapot !
Voorbije week een eigen creatie aan gehad voor mijn werk en tegen de middag gebeurde het gedroomde scenario ... De rits was los !!! En nee, ik heb een mega sjakosch mee maar geen naald en draad. Zeer onhandig werken zonder rits !
Dus ja, het machien moet gewoon terug beginnen draaien. Vandaar, deze namiddag neem ik terug contact op met haar (het is een haar ja ... ). En hopelijk heeft zij ook goede voornemens voor mij :o))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten