zondag 26 februari 2012

Dromen van een marathon

... Boenk. Auch, zat even in de wolken met mijn gedachten.
Een marathon .. 42 km afzien, mensen, een droom.
En het zal bij dromen blijven, hoe moet je daar in godsnaam voor trainen met twee kids en een voltijdse job ? Kan het ? Een halve marathon zie ik nog wel zitten.  Alhoewel; die 20 km van Brussel lijken mij ook een uitputtingsslag. Maar, never say never. Dromen mag, doelen stellen moet, dus wie weet, ooit ... Als mijn kids groter zijn, de nachten aangenamer (Nore, komaan meid, je wordt bijna 2).
Nu, de kleinste leeft wel met me mee zoals je hier kan zien ... Ze zou niet liever ...


Heb ondertussen toch maar een loopgids gekocht.  Want, ik doe maar ... Maar, doe ik het goed. Ik zit niet bij een club waar iedereen opgevolgd wordt, tips krijgt, schema's krijgt ..
Ze hebben mij trouwens gezegd dat je zo links en rechts ne keer wat westrijden moet lopen (allez, ge weet wel he, zoals de kermiskoersen).  Maar, als ik dan ga kijken naar de tijden die er gelopen worden (gemiddelden tussen 12 en 17 km/uur) zakt mijn motivatie in mijn schoenen ...
Ben ik dan echt een slak met een maatje 41 ?

Het Lief traint ook mee. Vanmorgen een babysit gevraagd zodat wij onze verplichte toeren konden draaien.  Het Lief loopt nooit maar heeft duidelijk geen moeite om zijn slak te volgen (grrrrr ...).
Er stond net geen 14 km op de teller met een gemiddelde hartslag van rond de 155 in een tijd van 1u25.  Slak of niet, ik ben dan best fier op mezelf. 

Net zoals het naaien blijven we koppig volhouden; de volhouder wint !!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten