zaterdag 4 februari 2012

Ploeteren

tIs al lang geleden, tijd voor nog eens een ploeterverhaaltje ...
En ploeteren kunnen we. Tis te zeggen ... Het huishouden draait hier perfect, niet !
Sinds ik alleen was in het weekend, u weet nog wel; we sparen geld uit ... Moet alles snel gaan ... Geen tijd meer om alles netjes te scheiden, elk stuk te bestuderen alvorens het in het machien te steken ..
En ja, dan komen er vodden van ... De voorbije week weer een aantal kledingstukken op kindermaat uit de droogkast gehaald. 
Wist ik veel dat deze handschoenen "echte" waren .. En nee, ik had het etiket niet gelezen.  Wist ik veel dat je zo'n ice-breaker marcellekeu niet in de droogkast mag steken of met wasverzachter mag wassen. Wist ik veel dat Het Lief een "echte" wollen trui gekocht had ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten