zaterdag 11 februari 2012

Trainen

Frappant; exact 1 jaar na mijn aankoop van een stel super lekkere Saucony's (nagekeken door het running center), was het deze week tijd voor nieuwe schoenen. Lopen was de voorbije twee weken een marteling. Pijn net onder de knie, de binnenkant van mijn linkerenkel die steken gaf .. Nee, was gene justeu.
En eigenlijk niet abnormaal. Als je uitrekent; wekelijks tien kilometer rennen, levert toch wat op na een jaar.
Het leuke aan een aankoop in een running center is dat "je" merk in de computer zit, je schoenmaat, je aandachtspunten ... Je kan dus bij wijze blindelings je schoen kiezen.
En zolang Saucony geen zotte dingen verandert aan zijn basis, ben ik fan !
Dus, op minder dan tien minuten tijd, stapte ik met een nieuw stel loopschoen buiten. Zalig !
Nu maar hopen dat ik snel terug buiten kan lopen.  Want om half acht in de ochtend bij -13 tot -8 is voor mij onmenselijk ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten