zondag 12 februari 2012

Ziek én écht hé !

Verdomme ... Om mijn leven nog gecompliceerder te maken qua organisatie, lig ik ondertussen met koorts in bed ! En écht hé ! Zo ziek dat ik gisteren zelfs té slecht was om het kaske te veranderen naar een deftig programma en ben blijven plakken bij De Kampioenen ... Hoe ziek kan je dan zijn ?

En net dan beslissen de kinderen om het varken uit te hangen, krijgt de kleinste een buikgriep en begint de oudste (Het Lief dus !) de snuiven alsof hij ook een vallingskeu heeft ...
Maar, Mijnheer gaat wel lopen ... L O P E N ! Kan iemand voor mij opzoeken wat "lopen" betekent ? Of het vriest dat het snot aan mijn gezicht versteend geraakt, of de schoenen zijn gewoon "op" zodat ik een blessure krijg, of ik krijg G R I E P !

Ziek zijn ... Tot voor mijn kids nooit last van gehad en nu ... Nu neem ik ALLES over van die schapen.  En het erge is dat je naar den doktoor moet voor een stom briefje en een reactie "u bent goe bezig mevrouw, meer kan je niet doen" ... Ze zouden daar beter ook eens een overheidscommissie op zetten ... Die mensen worden werkelijk slapend rijk !

Ben overigens gestopt met tellen; weet niet meer hoeveel keer we dit jaar al naar de huisarts geweest zijn met een "zieke" in huis ... Het Lief is met de Feestdagen DRIE keer geweest en kreeg elke keer hetzelfde antwoord "wij kunnen niets doen voor u mijnheer" .. Om dan na de vierde keer toe te geven dat hij misschien eens een kuur moest volgen (na de andere gezinsleden op te zadelen met hetzelfde zodat er nog meer langs de kassa kon gewandeld worden).

Werkelijk .. Er wordt veel heisa gemaakt over bankiers maar ... Nen doktoor ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten