donderdag 29 maart 2012

Mijnen stalen ros

Deze ochtend mijn stalen ros van stal gehaald, allez, één van de stalen rossen ... Diegene die perfect dienst doet in "A", een die je ergens kan laten staan zonder doodsangsten uit te staan ... Hij mag gezien worden ... Een oma-fiets, nen echten, met een knal groene bel, rozen aan het stuur en een hippe kitch-en-kitchen fietstasduo .. Ben er zot van ... Maar er ontbrak iets. De laatste tijd zie ik overal Fietsplaatjes .. Meestal rijden de desbetreffende fietsen echter te snel om te lezen wat erop staat.
Sinds vanmiddag weet ik het ... "Weer een auto minder" ... En dus, zo'n plaatje wil ik. Dat hangt perfect aan mijnen velo !! Uiteraard mis ik weer meteen een hype die al maanden bezig is (tja, ik leef dan ook op een andere planeet) en blijkbaar kan je die plaatjes alleen nog in pakketjes van 20 stuks bestellen. Grrr ... Vanaf nu heb ik mijzelf dus gebombardeerd tot ambassadeur van de "fiets in de straat-actie" ! Nu maar hopen dat ik 20 plaatjes krijg :o))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten