zaterdag 21 april 2012

De Tien

Wat zeggen ze allemaal dat je moet doen een paar dagen voor de loop(westrijd).
Je moet RUSTEN !
Rusten ? Met twee kinders, drukke job en een ventje dat dan net die week voor zijn werk op pad moet ... Denk het niet. Een SOS lijn is er niet, simpel.
We hebben deze week niet gelopen, onvoldoende geslapen .. Niet goed.
We hebben deze week geen druppel alcohol aangeraakt (voor mij een hele opgave en neen, ik heb geen probleem maar drink graag een glas), alleen maar water, pasta, pasta én pasta ... Op dat vlak geslaagd met stip.

Het weer wil ook niet mee deze week zoveel is duidelijk. What to wear on this special day ? kWeet ni .. Gisteren dus nog maar snel even een loopjasje gaan kopen in een Outlet van Nike (en ik verklap het adres niet, ne !).  Nu, afgaande van het weerbericht van Frank, worden het donders/bliksems en hagelbollen. Daar is geen enkel kledingstuk tegen bestand. Ach, het moet maar net die twee uur droog zijn ... Think positive.

Kreeg bovendien ook te horen dat ik mijn boobies moest verzorgen .. Niet bij stilgestaan eigenlijk, want boobies ? Waar ? Maar ook kleintjes moeten verzorgd worden wil je op je 40ste geen theezakjes hebben. Meteen maar investeren ... tIs voor een goed doel !
Dus; ladies ... Verzorg het duo, het is nodig ! Ook hier is er goed materiaal van Nike !

- Tussen haakjes - Had deze week nog een goeke; een tweedaagse opleiding in een voor mij véél te héét lokaal (voor de modale medemens best ok vermoed ik). Tegen de middag voelde ik mijzelf al zo ontziettend vies dat ik Shirtjes ben gaan shoppen. Quel excuus :o))

Mijn startnummer is in orde, mijn noodnummers officieel (you never know), een overvolle rugzak met extra kledij en snoepbars (Het Lief zijn idee), een tramkaart, planneke, volgeladen i-nano én een herstelde hartslagmeter. Meer kan ik niet doen ... Nu de rust nog vinden tussen mijn twee oren.  De mentale weerbaarheid is al een goede start.
En voor zij die nu smalend lachen .. Een mens moet ergens beginnen.  Voor zij die nu al keiveel wedstrijden hebben gelopen; het is mijnen eerste keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten