woensdag 9 mei 2012

Doe es een Ikea-tje

Ikea en ik, dat gaat niet samen ! Ik mag er niet binnen stappen of kom er met spullen buiten die ik eigenlijk niet nodig heb. Ik heb echter altijd een zeer creatieve reden om mijn impulsieve aankoop goe te praten bij Het Lief ! Hij heeft ermee leren leven :o) Shame on me ..

En nu hebben ze dus ook keiveel stoffen en ik zit met keiveel ideetjes (in mijn hoofd) zodat ik vanmiddag na het sport van de oudste naar Ikea ben geweest om toch weer naar huis te gaan met .. soit, u begrijpt mij wel.

Ondanks het feit dat de mama (of de oma) erbij was, stonden we daar met twee te knoeien om stof te knippen.  Kans is bijzonder groot dat ik met een overschot"je" zal blijven zitten maar, niet getreurd, ook uit Ikea stof kan men mooie rokken, tassen en knuffels fabriceren. Het zit allemaal in mijn hoofd, echt.

Zoals reeds eerder gezegd ga ik mij wagen aan een tafeltent.  En omdat ik zo goed in rekenen en wetenschap ben, heb ik een notaboek klaar liggen waarin ik dat ding eerst heel nauwkeurig ga tekenen :o)) De rest zal wel volgen zekerst ??? En anders heb ik gewoon heel veel meters stof om heel veel rokjes te maken voor heel veel bekenden .... Of houd ik het bij een simpel tafelkleed ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten