woensdag 30 mei 2012

Jonathan Jeremiah en James Blake

Kan het niet laten, moet nog even terug naar Pinkpop ..
Zoals ik al zei, zijn festivals voor mij bedoeld om nieuwe dingen te ontdekken. En ja, ik ben mij er volkomen van bewust dat ik soms dingen "mis" die al jaren uit zijn ... Ik weet dat, doch, ik speel in mijn auto nooit radio en thuis staat tegenwoordig alleen maar kindermuziek op. Hierdoor ben ik niet altijd zo actueel als ik zou willen zijn.  Excuses aanvaard ?


Dit weekend maakte ik kennis met Jonathan Jeremiah.
Nochtans ken ik de muziek, alleen, ik mix Jonathan met James Blake .. don't ask me why.
Er zijn nog wel zo van die hersenkronkels ... Neem het mij alstublief niet kwalijk !


Toen ik de eerste keer James Blake hoorde met "A case of you" van Joni Mitchell kreeg ik het koud, zeer koud, kippevel ... En zo 1 nummer doet mij dan een Full Album kopen .. Meestal heb ik er geen spijt van en James Blake is gewoon goe. 

Laat ik het nu hetzelfde hopen van Jonathan Jeremiah ... 1 nummer op Pinkpop en weer die koude rilling tot in mijn tenen en dat bij 31 graden ... En weer ga ik overstag voor een Full Album ... Ik houd jullie op de hoogte !

Een wiki-tje leert me dat Jonathan van 1982 is en afkomstig uit Engeland ... Belgie leerde hem in 2011 kennen met zijn debuut album "A solitary man"

Een wiki-tje leer met dat James van 1989 is en afkomstig uit Engeland ...  Belgie leerde hem in 2011 kennen met zijn titelloze album.

De rest moet je zelf maar ontdekken, het zijn twee parels van artiesten ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten