dinsdag 5 juni 2012

Blote benen ? denk het niet !

De maandag begon met bloten benen ... Tegen acht uur kwamen er echter al kousen aan te pas ...
A) mijn beide benen zagen groen/blauw van de blauwe plekken opgelopen op Pinkpop en het schoolfeest
B) het was toch wel een beetje heel koud
Het spijt me ... Blote benen in juni met regen ... Bedankt !

Ah ja .. Dat witte goedje op mijn laarzen ... Geen slagroom maar schoen-smeer-schuim ...
Dat is dat ziekelijk kantje van mij, een grote bus blink in mijn bureau zodat ik steeds met nieuwe laarsjes kan werken :o))

En ook de dinsdag was niet om over naar huis te schrijven ...
Toen ik deze ochtend mijn lelijke groene/gele plekken zag, ben ik meteen maar in een broek gestapt ... Het is toch al omzeep ... Ik probeerde nog met een zeer dun kousje maar helaas, mijn benen geven een groenachtig licht af ... Niets aan te doen, alles voor de medemens ...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten