dinsdag 3 juli 2012

Blote benen in juni ...

De eerste keer dat ik mij liet meeslepen in een project van een andere blogster .. allez, eentje die het schiep tot in de kranten ! Blote benen in juni Vond het wel een zeer goed initiatief en besloot mee te doen ... Awel, het is moeilijker dat het lijkt :

a) heel de maand juni een rotweer
b) uzelf toch verplichten om ELKE dag een rok/kleed aan te trekken
c) uzelf verplichten om ELKE dag een foto te plaatsen op je blog.

Het zal waarschijnlijk bij dit ene projectje blijven, iets te veel verplichtingen om mijn beloftes te kunnen houden .. Maar, een woord is een woord ! Buiten het ene allstar-moment (ze misten me té erg), heb ik ELKE dag volgehouden. Heb natuurlijk het geluk dat ik drie keer per week loop en dat altijd in short doe .. Maakte het fotograferen al een ietsje eenvoudiger. 

Meer vertrouwen heb ik er niet aan overgehouden.
Ook geen bruine kleurtje; de melkflessen zien nog even wit.
Opvallend is dat ik bijna altijd naar dezelfde rokjes/kleedjes grijp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten