woensdag 1 augustus 2012

De Blog op zijn gat ...

De blog ligt op zijn gat ....
De motivatie ontbreekt mij ...
De volgers ontmoedigen mij om verder te doen ...
Nochtans, ik heb nog veel te vertellen zenne ... Heel veel ... Niets dan onzin dat wel !
Maar ...

De voorbije week was gewoon net iets te lekker om binnen te blijven ...
Het was gewoon te gezellig in de tuin met het gezin, de buren ... Weet u wel "lekker buurten" ?
Kent u die uitdrukking in deze tijden van egoïsme en rat-race ?
Weet u nog wat buurten is ?
Ik ken het van mijnen kindertijd .... tafels en stoelen buiten, frisse drankjes (in mijnen kindertijd ook nog nen tv erbij om samen naar het voetbal te kijken) en kinderen die tot 's nachts mochten buiten spelen.

Nostalgie ? Nee, toch niet ... Bij ons in de buurt kan het nog ... En wij doen dat dan ook, simpel.
Wij zijn een toffe bende, met acht gezinnen (een negende koppel proberen we stil te overtuigen om mee te doen) ... Ik geef toe, toen we hier pas kwamen wonen, schrok ik wel ... Was toen ook nogal verlegen, durfde ni zo goe ... Tot ik mijzelf voor de eerste keer mocht verkleden ... U kent dat wel Halloween, Carnaval ... En de boot was vertrokken. Stilaan werd ik iets meer babbelziek en nu ? Nu voel ik mij thuis, écht waar ... Er wordt gelachen (soms net iets te waardoor er ongelukken gebeuren), er wordt gedronken (behoeft geen uitleg), er wordt lekker gegeten (nen BBQ bijv.), een reisje samen, ne sauna, de voetbal (voor de slechte ploeg wel te verstaan) ... Kortom, geen zin in de blog !

Het zijn ook de Olympische Spelen en het is Casa Blanca ...
En als er nu iets is waar ik echt stapelzot van ben zijn het De Spelen ...
Maar daarover meer ... Als ik wa meer tijd heb want, beste mensen .. Mijn stalen ros wacht voor Casa Blanca !!!

1 opmerking:

  1. Je moet eens iets schrijven over bakken, naaien, breien of tuinieren anders ;-) Neen neen hoor, blijf jij maar bloggen op jouw manier, ik vind het alleszins heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen