zaterdag 29 september 2012

Antwerp Ten Miles 3013

Zondag 21 april 2013 is het weer van dattem; The Antwerp Ten Miles zijn dan terug van de partij !
En mensen, ik heb grootste plannen, jaja, tussen die twee oren van mij zit een grijze massa en die werkt op volle toeren ...

Weet niet hoe ik het zal forceren maar volgend jaar zal ik een betere tijd lopen !!!!
Zit alleen met het rugprobleem ... Maar, na bezoeken aan kine, podoloog en fysisch therapeut ga ik ervan uit om volgend jaar als "nieuw" aan de start te staan ... (dat ik elk jaar gewoon ouder wordt, laat ik even in het midden).

Nu, veel slechter lopen dan dit jaar kan uiteraard niet ... Blijf echter sukkelen met sneller rennen. We lopen nu wel 10K binnen het uur maar echt trots ben ik niet ... En vermits er enkele koude, natte en vooral drukke (werk)maanden aankomen, zal ik aardig op mijn tanden mogen bijten en weer veel flexibiliteit mogen vragen van het gezin ...

Eergisteren haalde ik runkeeper binnen op mijn Android en de ochtend nadien gaf mijn GSM er de brui aan ! Weg runkeeper, erger nog, weg Android ... En laat zo'n beest nu net keiveel geld kosten. Grrrr ... Was dus echt gemotiveerd om zo es een plan te volgen, ga het dus nu weer op de ouderwetse manier mogen doen .. Een logboek bij houden en het uiteraard niet volhouden.

Eerste doel : de 10K sneller dan 1u lopen en dan niet eindigen op 57 minuten, graag sneller !
Tweede doel : energie steken in intervaltraining (ik houd het echt niet vol, het is geen zicht)
Derde doel : eindelijk es een work-out samen stellen op de fitness zodat de benen, billen, rug en schouders wat steviger in hun vel komen te zitten en ik niet al een kreupele door het leven stap
Vierde doel : nieuwe loopschoenen en nieuwe (korte)loopbroeken

Makkie ? Jaja, makkie ... Ware het niet dat ik heel het programma op mijn ukkie afwerk ... En laat er nu net een wintermoeheid-achtig iets aankomen waardoor ik zo goed als elke dag het gevoel heb van nachtjes door te draaien ... En doen we dat niet elke dag met twee kleine kinderen ?

In ieder geval; het doel ligt nog ver vooruit, de basis is er en pakken beter als die vorig jaar was op dit eigenste moment ... Het moet en zal lukken ... Volgend jaar sta ik strak in het pak aan de start !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten