zondag 16 september 2012

Energizer Night Run

Gisteren was het dus de Energizer Night Run.

Eerlijk ? Ik ben dood gegaan maar heb er ontzettend van genoten.
Wat een organisatie ... Alles vlak bij elkaar .. Je haalt je enveloppe, schuift aan voor een (prachtig) t-shirt (ook voor vrouwen zodat je geen lakens aan hoeft) en ernaast overhandigen ze je headlight.
Je kan je spullen - bewaakt - achter laten ... Er staan banken (zodat je nog even kan rusten).
Eeeeeen, er zijn voldoende - propere - toiletten !!

Het is maar een beetje verwijderd van de startplek .. Een DJ die de mensen opwarmt, iedereen schuift rustig aan .. En dan gaan ! En dat is fenomenaal knap ... Al die lichtjes, iedereen met dat donkere t-shirt.

Mijn doel was uitlopen, de tijd was minder belangrijk.

Heb echter - voor mezelf - een zeer goede tijd neergezet. Afgeklokt op exact 1u ! Als je weet dat ik sinds juli niet meer gelopen heb, geen wedstrijdgevoel heb ... Mijn motivatie is er weer :o))
Met dank aan Het Lief die mij er door gesleurd heeft want eerlijk, na 7K had ik het gezien in het donker.  Want, ging het aanschuiven nog rustig, tijdens het lopen krijg je af en toe toch es een elleboog in je zij gepland.

Volgend jaar opnieuw, hopelijk in optima forma ... Toch een beetje afpitsen van die tijd :o))
Dit is veel leuker als The Ten Miles van Antwerpen.
Hopelijk limiteren zo ook in 2013 het aantal deelnemers, voor mij was het druk genoeg.


Bedankt aan de organisatoren en alle vrijwilligers .. U bent geweldig !!
(en ik smijt voor de tweede keer deze week met bloemekes)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten