dinsdag 4 september 2012

Terug naar School

September .. Het is zover ... School begint ...

En geef toe, een kleuter of kind van de lagere school zijn ... I wish I was.
Geen zorgen, niet al te hard moeten leren, nog gemotiveerd zijn om die dingen te leren.
Je vriendjes terug zien .. Uitkijken jaar je nieuwe klas, nieuwe juf, nieuwe vriendjes maken.
En voor de ouders, terug naar de vaste structuur van het leven-van-alle-dag maar ook terug de rush van alle dag (beetje dubbel gevoel, zeker als mama).

Kato kreeg van mama een nieuwe boekentas ... allez, ik besliste die halsoverkop zondagavond ..
De terugrit was achter de rug van Frankrijk, de kids waren super braaf geweest in de tuut dus ik vond dat ze dit verdiende.  En beloftes moeten ingevuld worden ...

Dus, maandag super enthousiast naar de winkel voor een boekentasje.
Helaas ... De verkopers lachten mij nog net niet uit ! Mevrouw, een boekentas ? Dat koop je in mei/juni, niet in september ? Ah ... School begint toch pas in september ?
Ben ik veeleisend ? Goh, zou kunnen ... Maar, mijn dochter krijgt een boekentas van max. 20 euro, geen Studio 100 of prinsessentoestanden (ie. roos), geen merken, een goede sluiting (geen velcro) en geen te grote boekentas voor dat frĂȘle lijfje. En die beste mensen ... Die vind je niet meer op de eerste schooldag.

Neeeeeeen, in de winkels zijn ze ondertussen volop bezig voor Halloween en Kerstmis !
Maar, ik veeleisend ? Que ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten