vrijdag 16 november 2012

Hij zei "mevrouw" tegen mij ...

Deze week zeiden ze "Mevrouw" tegen mij ... Gruwelijk !

Betekent dat dat ik stilaan overtijd ga ?
Betekent dit dat de jeugdigheid voorgoed afscheid genomen heeft ?
Mmm, ik geef het toe, ik hel stilaan stevig over naar de 4 maar toch ...

Soit .. Vanaf nu heb ik goede voornemens ... Mijn huid verzorgen !
Vandaar een zware financiële kater deze week : de aankoop van Een Scrub, Een Masker en een Dagcrème ... van Biotherm ! (reclame mocht toch op een blog he ?)
Benieuwd wat het zal geven binnen een maand ... Want eerlijk, ik wil mijn Jeugd niet verliezen !
En eerlijk ? Ik geloof eerlijk gezegd niet in al die crèmekes maar kom ...

Overigens .. Een week geleden op de Boekenbeurs stormde een verkoper van De GVA naar mij "Mevrouw, u ziet er mij zeer intelligent uit" ... "Leest u de krant" ???
"Ja, antwoordde ik droog ... De Tijd en De Standaard ... Dagelijks !!!!!
De verkoper muisde er maar snel van door ... Jaja, intelligent ... :o))

En zo heb ik vanavond reclame gemaakt voor enkele toppers ... Ga ik hier nu meer hits mee scoren ? Want, eerlijk .. Mijn geleuter levert duidelijk geen lezers meer op :o))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten