zondag 18 november 2012

Night Of The Proms

Night Of The Proms ... where classic meets Pop !

Een avond vol herinneringen aan vroeger toen ik nog achter de coulissen stond met Poppers en Rockers .. met Klassieke muzikanten en Volk van Bij ons ...

Proms ... ik blijf koppig volhouden, elk jaar trek ik er naartoe al ruim 15 jaar lang ...
En ja, ik ben het nummer Music echt KOTSBEU (leef u in dat je dit vijf jaar lang ELKE avond moet aanhoren als medewerker).

Maar wat vandaag gebeurde was erger als De Plopshow vorige maand !
In slaap gevallen ben ik niet (werkverplichting) maar ik had moeite om mij te concentreren laat staan te genieten. En dat doet pijn !!! Wat is er gebeurd Jan&Jan ... Is het budget op omdat jullie uitgebreid hebben, jullie dak vernieuwd hebben, jullie de Grootste Artiesten binnen halen om andere avonden te vullen .. het gekende "bling-bling" ??? Ik was teleurgesteld, maar dan ook DIEP teleurgesteld ...

Er was geen sfeer, zowel niet bij het publiek als bij de artiesten ...

Er was geen visuele topshow, geen mooie visuele filmpjes, geen knap lichtwerk, niks, nada ..

Er was geen Fine Fleur en nee, echt gemist heb ik dit niet want ik weet van vroeger dat daar niet iedereen toonvast zingt.

Zelfs de irritante Patrick-on-percussie zijn enthousiasme was kouder dan een diepvriezer.

Er was geen topartiest te bespeuren ! Ja, sorry he Miles, Jackson 5, Ozark Henry ...
Ik word niet wild van de zoveelste Music en ik werd rood van irritatie bij het gehuppel op Ozark bij wie ik het gevoel had dat hij niet eens gevoel voor ritme had. En dan dat kostuum, man toch ! Bovendien mag hij best eens langs gaan bij een leraar Engels ... Zo slecht !

The Jackson 5 ? Que ??? De eerste noten moest je naar vissen, ik hoorde nauwelijks stemmen, laat staan dat ze zuiver waren. Jaaaa, jullie kunnen nog wel enkele mooie passen uit je oudere lijven wringen maar sorry .. Michael was van een heel ander niveau. En ja, jullie worden ouder maar als je fysiek niet mee kan .. Stop er dan mee !

Een Quizke van De Slimste Carl moest het ijs breken ... Het lippen van onze sympathieke-spring-int-veld ging er compleet naast, de humor van Carl des te meer ...

Wat was er aan de hand met het orkest ? Misten jullie Fine Fleur ? Zijn jullie uitgeblust nu het de allerlaatste Proms 2012 was ? Ook hier miste ik Passie !!!

Anastacia deed de decibels naar boven gaan .. Zij deed nog een beetje een poging om het publiek mee te krijgen maar betrapte zich dan weer op het verkeerd afdreunen van het dagelijkse tekstje .. Neen, het was niet avond maar MIDDAG ... en nee, het zat er niet bomvol bankiers, het was een evenement door een bank, met gewoon volk ...

Naturally 7 maakte nog het meeste indruk ... Knap staaltje van hoe muziek klinkt zonder instrumenten maar ja, is dit de bedoeling op de Proms waar een orkest de hoofdrol speelt ?

Sorry mensen maar jullie hebben mij teleurgesteld ... Ofwel blijf je investeren in een mooie show met alles erop en eraan, ofwel stop je ermee !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten