dinsdag 11 december 2012

Geef eens een boek

Onder het motto .. Geef eens een nuttig kado onder de boom ... Een BOEK dus !

Op mijn voorbije hamstertocht doorheen de boekenbeurs, een aardig lijstje aangelegd van schrijvers die alvast op de wish-list staan voor het komend jaar (er kan links en rechts wel een kinderschrijver tussen zitten) :

- Christian Jolibois
- Toon Telleghen
- Groot tekenboek Philippe Legendre
- Henning Mankell
- Karl Ove Knausgard
- Marianne Frederiksson
- Roslund & Hellstrom
- Helene Tursten
- Harlan Nessen
- Mario Vargas Llosa
- David Hewson
- Jenna Blum

En dan zie je links van mij de buit van de voorbije boekenbeurs .. Boeken die klaar liggen om te ruiken, te proeven, te aaien maar vooral te lezen .. te genieten ... en even weg van de wereld zijn !

Reeds bekenden in mijn boekenkast ... Schrijvers die kwaliteit bieden, schrijvers die al een plaatsje in mijn kast gevonden hebben ... Echt het lezen waard !!!

PS en ja, ik weet dat "kwaliteit" voor iedereen anders is ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten