woensdag 12 december 2012

Looptips ... Help

Plots zijn ze er ... Een lading loopvragen:

- wat is een goede drankbelt voor 1 flesje water en mogelijk gsm-compartiment
- wat biedt Garmin meer dan een Polar als je rekening houdt met een onhandig mens dat niet kan werken met die dingen laat staan ze koppelen aan statistieken pc
- wat is het nut van compressiekousen buiten het feit dat ik dat sexy vind
- waar zijn er goede loopclubs in de zuidrand van Antwerpen
- wel of niet naar Energy Lab. Misschien moet ik toch maar eens wat degelijke begeleiding vragen zeker wat mijn hart betreft
- waar moet een mens staan na 1,5j lopen ... Kan je dan zeggen dat je geen beginnend loper meer bent als je gemiddeld drie keer per week minstens 10K rent

... Zo dat moest er uit ... Help mij!!!





1 opmerking:

  1. Geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, geen beginnend loper meer. Dat denk ik ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen