donderdag 13 december 2012

Onder de boom voor kindertjes

Voor zij die mij iets beter kennen .. Ik ben zot van Smart Games.

Allez, .. Koter 1 is zot van Smart Games.

Het duurde eventjes voor ik doorhad dat Smart Games een "merk" was en geen "type spel".
Er lag er al eventjes eentje bij ons in de kast .... Tot mijnen euro viel en ik op jacht ging naar andere games.  En er zijn zo links en rechts mama's en papa's die altijd zeer beleefd vragen wat onze koters kunnen gebruiken als kadootje. De trein is toen vertrokken ...

Zodoende zijn onze kinders ondertussen in het bezit van menig game en is het tijd dat ik nog eens dikke reclame maak op het web ... Weet je niet wat kopen voor de kinders ... Geef een Smart Game kado.  Je beleeft er zelf ook nog heel wat speelplezier aan !!!



Meer info vind je op : www.smartgames.eu ...
Bovendien is het Belgisch, Antwerps zelfs :o))
Bovendien is bijna elk spel reeds uitgeroepen tot Speelgoed Van Het Jaar; educatief verantwoord !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten