zondag 16 juni 2013

Een oude Flandrien ...

... Pakt uit !!!

Nu de zware looptrainingen even op de achtergrond verdwijnen, heb ik mijn koersfiets van stal gehaald om ervoor te zorgen dat ik mijn huidige conditie in stand houd.

Vandaag dus op pad ...

Onderweg een Jongen van Negen op een BMX waar ik noodgedwongen even achter hang.

Komt er een oude Flandrienknar rinkelend met zijn bel achter me aan gecrost ..

Ik ben echter niet de stoorzender :

Hij: waar rijd je naartoe?
Jongen: onderweg naar huis
Hij: aaaah dat is goed want dan ben je eindelijk van de straat af!

Ik denk dan bij mezelf ... S t e r f !!!!

Hoe verdraagzaam zijn we nog vandaag ? Moest die kleine een GAS-boete ontvangen omdat hij op een fietspad met zijn BMX licht slalomt?

Even had ik zin om mijn koersfiets terug aan de haak te hangen ... 

Eerlijk? Zulke fratsen maakte ik nog niet mee tijdens het rennen !!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten