maandag 23 september 2013

De boekskeus of het net ?

De boekskeus ... Na mijn niet zo positieve Libelle Mama ervaring, lag er vorige week ineens uit het niets een Vitaya Magazine in de brievenbus. Nog nooit van gehoord .. Maar, ik lees graag boekskeus dus vond het best aangenaam dat zomaar in mijn bus te vinden ...

In dit blad stond een geweldig artikel in over 'delen' met je omgeving .. En ik vond dat zo interessant dat ik het gewoon met jullie wil delen ... Want, in tijden van crisis is elke tip om geld uit te sparen ne goeien tip ... (En voor het blad Vitaya aardige reclame !) .. Surf bij gelegenheid eens naar volgende sites .. Lees en leer :

- www.samenhuizen.be
- www.cohousingprojects.be
- www.autodelen.be
- www.cambio.be
- www.tapazz.com
- www.degage.be
- www.carpool.be
- www.samenstaanwesterker.be
- www.acospace.be
- www.bardoffice.be
- www.barburo.be
- www.burooz.be
- www.thuisafgehaald.be
- www.samentuinen.org
- www.tuindelen.be
- www.letsvlaanderen.be
- www.repaircafe.be
- www.iedereenruiltmee.be
- www.huizenruil.com

Onder het moto 'delen spaart geld uit' deel ik dit artikel met jullie ...
En een zeer dikke pluim aan het blad want ik heb met smaak gelezen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten