donderdag 12 december 2013

Wat doe je ...

… als je dagelijks ettelijke uren spendeert op je hometrainer ?

TV kijken : not !
DVD kijken : ja …

Wij zijn hier thuis geen televisie kijkers.  Buiten ons gebruikelijke Thuis-moment (jaja, lach maar), kijken we nauwelijks, laat staan dat we series volgen.
De voorbije drie maanden heb ik meer als 4000 minuten gespendeerd aan de topreeks Prison Break !
Het is de eerste serie die ik van het begin tot het einde gezien heb en ik was diep onder de indruk.
De serie heeft werkelijk alles : een blaft van een plot, knappe verfilming, top-acteurs, spanning, …
Kortom ik was er weg van .. Zo weg dat ik regelmatig tijdens een aflevering de tv op pauze moest zetten omdat ik zo in het verhaal werd meegezogen dat ik het gevoel kreeg dat ze mee over mijn schouders keken (jaja, lach maar).
Ook momenten gehad dat ik de pauze toets induwde omdat ik niet wilde dat de aflevering bijna ten einde was … Proberen rekken noemen ze dat !
Wanneer de DVD box van een bepaald seizoen ten einde was, vloog ik naar mijn mobieltje om de desbetreffende gever te informeren dat ik snakte naar meer …
Ik heb vervangers geprobeerd hoor … The Sopranos, Mad Men .. Niets kon tippen aan Prison Break.
Helaas zit het er voor mij op … ze zijn allen verteerd. Alhoewel ik ze best opnieuw kan bekijken want er gebeurt zoveel en het gaat zo snel .. Hopen dus op netfix in Belgie !!!
En dat ik mijn favorietje had in de reeks, ik was helemaal weg van T-Bag ! Verrassing … :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten