zaterdag 3 januari 2015

Goede voornemens ...

Goede voornemens ...

Elk jaar, eind december maken we goede voornemens ...
En elk jaar opnieuw zijn we die na een veertiental dagen vergeten.
Zodoende; ik maak geen goede voornemens meer; ik kan ze toch niet volhouden.

Elk jaar zeg ik met Oudjaar dat ik het rustiger aan zal doen, vroeger ga slapen, mij het werk minder aan trekken, gezonder ga eten, minder alcohol zal drinken, meer tijd vrij maken voor mijn relatie, de kinderen minder zal opjagen, minder zal shoppen, minder geld uitgeven aan onbenullige dingen ...

ELK jaar opnieuw en na een week is alles alweer vergeten.

Dit jaar heb ik dus wijselijk mijn mond gehouden. Ik hoop dat het huidige jaar een rustig kabbelend jaar mag worden zonder al teveel extremen; niet al teveel hoogte- en/of dieptepunten.  En dat wens ik jullie allen ook toe ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten