dinsdag 27 januari 2015

Goesting

Ook ik heb van die dagen dat ik zin heb om de maatjes aan de kapstok te hangen

Dagen dat ik heel de dag honger en dorst heb
Dagen dat ik met honger en dorst op de loopband stap
Dagen dat ik 's morgens opsta met een ochtendhumeur en dat humeur een daghumeur wordt
Dagen dat ik geen zin heb om doorweekt van de loopband te stappen
Dagen dat ik geen zin heb om mijn mooi gekapte haren te zien veranderen in een warboel van natte haren die in alle richtingen steken
Dagen dat de knie zeurt en mij duidelijk maakt dat ik geen twintig ben
Dagen dat de rechtse knie de linkse ondersteunt en ook begint te zeuren
Dagen dat je jezelf in geen enkele outfit lekker in uw vel voelt
Dagen dat je van jezelf vind dat je als een slak vooruit gaat
Dagen dat de klok blijft stil staan op die loopband
Dagen dat je precies wat meer aandacht besteed aan die buik die toch niet zo strak is als je denkt!
Dagen dat je denkt "waarom" !!!

... Wel, het was zo'n dag !
(5km - 30 min)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten