vrijdag 29 april 2011

Sprookjeshuwelijk

Vandaag mijn vrije dag ... Normaal gezien is dat een mix van sport en huishouden. Vandaag niet, heb alles op zijn beloop gelaten want jawel ... ik zat aan mijn TV gekluisterd, genietend van het huwelijk van W&K !
Prachtig toch ? Ben helemaal geen romanticus maar zo'n prinselijk huwelijk gaat er altijd in ... Zeker een Brits huwelijk. Ik houd van Brits ... vooral die jurken, hoeden, pluimen en Engelse pakken vind ik geweldig ...
En eerlijk; ik houd wel van die sluikse blik van Prins Harry ... den deugniet !
Het is zo'n beetje zoals ons Koningshuis; je hebt de brave seutige Filip en de rebelse Laurent ...
Ben ik Royal Minded ? Totaal niet ... ben ik zelf huwelijksgezind ? Euh, neen, ik leef al jaren in zonde ... Droom ik van een wit kleed ? Ja ... En ergens ... ja, ik zou ook wel willen trouwen maar ja ... wie vraagt wie nu weer ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten