dinsdag 9 augustus 2011

CDs

Door zo links en rechts wat festivallekes mee te pikken, wordt de verlanglijst ook weer zo groot ....
Artic Monkeys, White Lies, Moby, Foo Fighters, Adele
tZijn maar weer enkele van de Must Haves ...
Onder het stof gevonden in onze CD-kast; Customs.
Schandalig !!! Gekocht en nooit beluisterd.
Nochtans wree goe het voorbije weekend.
Mmmmm, ... misschien moet ik het huidige CD arsenaal in de tuut toch maar es vervangen door vers voer.
Maar ja, als ik al twee nummers per dag hoor in de auto is het veel.
Want, eerlijk; twee kilometer enkel met de auto naar je werk is een schande ....
Als je dan nog zou weten waar ik moet parkeren alvorens op mijn werk aan te komen.
Tel 2 kilometer rijden - 800 m parkeren ...
Maar met de fiets door de regen ? No way ... Daar moet ik iets te mooi voor zijn .... Afgeborsteld is een beter woord.
Ach, kom, ik haal mijn schade wel in op mijn i-nano wanneer ik mijn 10 kilometer afmaal met de benenwagen.
Dus, moraal van het verhaal; kopen die handel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten