maandag 29 augustus 2011

Logeren op de boerderij

Voorbije weekend met Kato en Nore naar Plopsa ... Had het begin deze zomer belooft en da kind onthoudt echt alles ... Drie weken geleden nog snel-snel logement gezocht ... Moeilijk, alles volzet !!!
Uiteindelijk toch gelukt op een pracht van een boerderij : http://www.kleinnoordhof.be gevonden via een super handige site http://www.hoevetoerisme.be
En nee, de site van Plop ga ik niet vermelden, iedereen met kids, kent hem wel ...

Soit, eigenlijk heb ik ni zoveel te vertellen over Plop ... Kato van drie vindt blijkbaar alles leuk, hoe sneller hoe liever. Lukt nog aardig voor deze mama maar hare papa ? Die wordt al groen op de paardemolen ... Allez, haar woorden "molenpaard".  Ze krijgt het maar niet correct gezegd ...

Kato genoot, Nore genoot een beetje (ah ja, kan die nog ni mee op een rups nemen ook al zou ze graag), papa genoot een beetje (ah ja, die zag na de tweede molen al groen-geel) en ik ? Voor mij mag het - momenteel - nog sneller ... Maar, niet getreurd met een dochter van drie die nu al haar handen naar boven steekt wanneer een roller coaster vertrekt ...

Euh, maar, eigenlijk wilde ik hier gewoon ff reclame maken voor deze prachtige boederij .. Alhoewel ik de boer in kwestie gezegd had dat ik GEEN reclame ging maken zodat wij geen maanden moeten wachten alvorens we weer bij hem terecht kunnen.

tIs spijtig dat maar 5 man en ne paardenkop mijn blogje volgt natuurlijk ... Mond-aan-Mondreclame is toch zooo ontzettend belangrijk heden ten dage. Ach, ik heb mijn job gedaan ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten