zaterdag 19 november 2011

Kato uitspraak

Bij ons staat winter en zomer het slaapkamerraam open. Geen haar op ons hoofd dat eraan denkt om hiervan af te wijken ! Zelfs in hartje winter bij -10 graden, blijft het raam open staan.
Geen zicht natuurlijk want dan lig je in bed en lijkt het of je een zwaar roker bent.
Soit ... de voorbije dagen was ik nogal kouwelijk en zij die mij beter kennen, weten dat er dan iets broeit. Want, zelfs in de winter sta ik erom bekent om korte mouwtjes te dragen en een winterjas is mij zo goed als onbekend.

Dus, een warmwaterkruik mee in bed !!! kWeet het, het is geen zicht, erger nog dan een badjas of huissloeven maar het was dat of uren wakker liggen. 
Deze ochtend vind Kato de kruik en vraagt natuurlijk voor wat het ding dient.
Ik leg haar uit dat mama kou had en dat ze zonder niet kon slapen.

Antwoord : maar schattie toch, ik zal aan papa vragen dat hij voor jou een hele warme pyama koopt ...
En warempel; een half uur later hoor ik het haar in papa zijn oren "fluisteren".
Ben benieuwd wat ik onder de kerstboom zal vinden :o))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten