maandag 7 november 2011

Stilte ?

Sorry mensen, bloggen ? Wat is dat ?
Sorry mensen, had er even geen tijd voor.
Sorry mensen, soms zijn er nu eenmaal leukere dingen in het leven.

Zo was er de buikgriep (oeps, is niet leuk), een concert van respectievelijk Lenny Kravitz (mijn god; voel mij dan meteen weer even 16), The Proms (even terug jeugdherinneringen oprakelen), Elbow (een topband) én een Halloween Feest (nee, ik publiceer geen foto, alhoewel ...).

Sorry mensen, had het ook te druk met mijn rokken afwerken. Eentje is ondertussen klaar en goedgekeurd door Het Lief én de collega's (en die zijn zeer eerlijk "P. hetgene je nu aanhebt is mooier dan hetgene je koopt in de winkel"), het knoeien met de andere rok (zoom scheef geknipt !!!!) en het kiezen van nieuwe stoffen (gelukt, foto's volgen).

Het was ook Herfstvakantie en ja, dan krijgen de kindjes nu eenmaal voorrang !
Ben met de oudste naar "de film" geweest en neen, geen Kinepolis toestanden.
Lekker knus in een lokaal cc. (ie. cultureel centrum).

En eerlijk ? Ik vond de filmpjes van "Pim & Pom" geweldig humoristisch ... Wij zien nu eenmaal dingen die de kleintjes nog niet zien .... of doorhebben ....  http://youtu.be/yoxHbHeZSkI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten