maandag 30 januari 2012

Een snufje London ... Anders bekeken

London dus ... Elke keer opnieuw leer je nieuwe dingen ontdekken. En zelfs oude getrouwen blijven boeien ...
London is mijn tweede thuis ... Ik voel mij er goed, zeer goed !
Het deed deugd, het was al véél te lang geleden. Maar, heb een deal, vanaf nu ga ik terug regelmatiger passeren.  Heb bewust dingen in mij opgenomen die kindvriendelijk zijn ... Het lijstje is lang ! Alleen, hoe ga je practisch met mini-mensjes naar London ... Al die metro-trappen. Voor mij geen probleem, goed voor de biceps, er was er dit weekend zelfs eentje bij met 192 trappen !! En wat met de drukte ? Het is soms nu al vechten voor je plekje ... Zou toch liever geen kinderen hebben die eenzaam achter blijven op het perron terwijl mama-lief al op de trein zit .. Daar moeten we dus nog een oplossing voor zien te vinden ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten